DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Патенти, авторські свідоцтва >
Патенти >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/4220

Название: Спосіб розміщення лінійних залізобетонних конструкцій на залізничній платформі (Патент на винахід № 47816)
Другие названия: Способ размещения линейных железобетонных конструкций на железнодорожной платформе (Патент на изобретение № 47816)
Method of placement of linear reinforced concrete structures on the railway platform (Patent № 47816)
Авторы: Легеза, Виктор Петрович
Legeza, Victor
Мартиненко, Михайло Антонович
Мартыненко, Михаил Антонович
Martynenko, Michail
Легеза, Віктор Петрович
Ключевые слова: віброзахист конструкцій
виброзащита конструкций
vibration protection structures
залізнична платформа
железнодорожная платформа
railway platform
кафедра вищої математики імені проф. Можара В. І.
Issue Date: 2005
Библиографическое описание: Патент на винахід № 47816 UA 7В60Р3/40,В60Р7/06 Спосіб розміщення лінійних залізобетонних конструкцій на залізничній платформі / Легеза В. П., Мартиненко М. А. ; власник: Національний університет харчових технологій ; заявл. 27.09.2001; опубл. 16.05.2005, Бюл. № 5.
Краткий осмотр (реферат): Спосіб розміщення лінійних залізобетонних конструкцій на залізничній платформі, згідно з якими лінійні залізобетонні конструкції в кожному багатоярусному штабелі укладаються одна на одну та кожен штабель розташовується вздовж платформи з використанням двох підкладок симетрично вертикальним площинам, які проходять через поздовжню та поперечну осі платформи, який відрізняється тим, що сусідні конструкції в кожному ярусі укладаються з однаковими поперечним зазорами по всій їх довжині, які приблизно дорівнюють довжині стропових петель, а кожна конструкція верхнього яруса укладається безпосередньо на дві сусідні конструкції нижнього яруса таким чином, щоб стропові петлі останніх щільно обхоплювали бічні поверхні кожної конструкції верхнього яруса.
Способ размещения линейных железобетонных конструкций на железнодорожной платформе, согласно которым линейные железобетонные конструкции в каждом многоярусном штабеле укладываются друг на друга и каждый штабель располагается вдоль платформы с использованием двух подложек симметрично вертикальным плоскостям, которые проходят через продольную и поперечную оси платформы, который отличается тем, что соседние конструкции в каждом ярусе заключаются с одинаковыми поперечным зазорами по всей их длине, которые примерно равны длине стропов петель, а каждая конструкция верхнего яруса укладывается непосредственно на две соседние конструкции нижнего яруса таким образом, чтобы строповые петли последних плотно обхватывали боковые поверхности каждой конструкции верхнего яруса.
Method of placement of linear reinforced concrete structures on the railway platform, whereby linear concrete structures in each stacked stacked stacked on one another and each stack is located along the platform using two substrates symmetrically vertical plane passing through the longitudinal and transverse axis of the platform, wherein that neighboring structures in each tier stacked with identical cross gaps throughout their length, are approximately equal to the length stropovyh loops, and each upper tier design fits directly onto two adjacent structures of the lower tiers so that the sling loops past tightly encircled sides of each design top tiers.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/4220
Appears in Collections:Патенти

Files in This Item:

File Description SizeFormat
PDF_Output.PDF4,95 MBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback