Банерна реклама як маркетинговий інструмент просування ТМ «OGGI»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

З’ясовано види реклами в інтернет-просторі, проаналізовано ставлення користувачів до інтернет-реклами, виявлено переваги використання банерної реклами для ТМ «OGG». The types of advertising are found out in internet, attitude of users is analysed toward internet-advertising, found out advantages of the use of the banner advertising for TM «OGG».

Опис

Ключові слова

банерна реклама, banner advertising, інтернет-реклама, internet-advertising, веб-сторінка, web page, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Панасенко, Н. І. Банерна реклама як маркетинговий інструмент просування ТМ «OGGI» / Н. І. Панасенко, Л. В. Капінус // Проблеми і перспективи розвитку фінансів, обліку і маркетингу в сучасному середовищі: Всеукраїнська конференція молодих вчених і студентів, 25 – 26 жовтня 2012 р., Київ. - К.: НУХТ, 2012. - С. 94-95.