Потреба як рушійна сила в рекламній діяльності
Вантажиться...
Файли
Дата
2011
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
В роботі досліджена проблема впливу заходів реклами на прийняття рішення про покупку споживачем на вітчизняному ринку. Визначено рушійною силою здійснення покупки – потребу, що залежність вiд об'єктивних умов життєдiяльностi споживача.
This paper studied the problem of the impact of advertising on the decision to buy the consumer in the domestic market. Was determined the driving force for purchase – need, that dependence from the objective conditions of life of the consumer.
Опис
Ключові слова
потреба, поведінка споживача, рекламна діяльність, needs, consumer behavior, advertising activities, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Стеценко, В. А. Потреба як рушійна сила в рекламній діяльності / В. А. Стеценко, Н. П. Скригун // Промисловість. Наука та дослідження. - 2011. - Т. 3.