Види електронного маркетингу в діяльності підприємств харчової промисловості

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Стрімкий розвиток інформаційних технологій, масова комп’ютеризація та поява великої кількості різноманітних електронних засобів призводять до виникнення нових форм ведення господарювання та нових видів маркетингової діяльності на підприємствах харчової промисловості. The rapid development of information technology, mass computerization and emergence of a large number of various electronic means leads to the emergence of new forms of management and marketing of new of the food industry.

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Капінус, Л. В. Види електронного маркетингу в діяльності підприємств харчової промисловості / Л. В. Капінус // Нові досягнення європейської науки : VIII Міжнародна науково-практична конференція. – 2012. – С. 29-32.