Consumer motivation as a basis for forming an effective communication mix
Вантажиться...
Файли
Дата
2012
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Essence of complex of promotion and his elements is considered, grounded necessity account of type and level motivation of consumer at forming of communication mix, the types of consumers are selected taking into account the level of their motivation, which allows developing effective strategy advancement of the product.
Опис
Ключові слова
promotion, communication mix, consumer, motivation, advertising, need, просування, комунікаційний мікс, споживач, мотивація, реклама, потреба, коммуникационный микс, потребитель, мотивация, кафедра економіки праці та менеджменту, потребность, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Skrygun, N. Consumer motivation as a basis for forming an effective communication mix / N. Skrygun, O. Krainiuchenko, A. Bezpalko // World Corp. – 2012. – №5, Volume 1. – P. 67-72.