Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/4955
Title: Впровадження інформаційних технологій у навчальний процес – вирішальна умова підготовки спеціалістів ххі сторіччя
Other Titles: The introduction of information technologies in the educational process - critical condition training xxi century
Authors: Яровий, Володимир Леонідович
Ельперін, Ігор Володимирович
Yaroviy, Volodymyr
Elperin, Igor
Keywords: інформаційні технології
навчальний процес
вищий навчальний заклад
спеціаліст
інженер
информационные технологии
учебный процесс
высшее учебное заведение
специалист
инженер
information technology
teaching
university
specialist
engineer
кафедра автоматизації та комп'ютерних технологій систем управління
кафедра технологічного обладнання та комп’ютерних технологій проектування
Issue Date: 2002
Citation: Яровий, В. Л. Впровадження інформаційних технологій у навчальний процес – вирішальна умова підготовки спеціалістів ххі сторіччя / В. Л. Яровий, І. В. Ельперін // НУХТ. - 2002.
Abstract: На рубіжі ХІХ та ХХ сторіччя людство вступило у нову еру - еру інформаційних технологій. Це не просто черговий етап у розвитку науково-технічного прогресу. Це технологічний і технічний прорив, який кардинально змінює форми і методи діяльності людини майже у всіх сферах її житєдіяльності. Наслідки розвитку інформаційних технологій можна порівняти з впливом на розвиток людства появу землеробства, винахід книгодрукарста або парової машини, відкриття енергії атома. Очевидно, що саме цю нову реальність забов’язана враховувати насамперед система освіти і в першу чергу – вища школа, особливо інженерно-технічна. На рубеже XIX и ХХ века человечество вступило в новую эру - эру информационных технологий. Это не просто очередной этап в развитии научно-технического прогресса. Это технологический и технический прорыв, который кардинально меняет формы и методы деятельности человека почти во всех сферах его житедияльности. Последствия развития информационных технологий можно сравнить с влиянием на развитие человечества появление земледелия, изобретение книгодрукарста или паровой машины, открытие энергии атома. Очевидно, что именно эту новую реальность обязана учитывать прежде всего система образования и в первую очередь - высшая школа, особенно инженерно-техническое. On the threshold of the nineteenth and twentieth century humanity has entered a new era - the era of information technology. This is not just another stage in the development of scientific and technological progress. This technological and technical breakthrough that dramatically alters the forms and methods of human activity in almost all spheres of zhytyediyalnosti. The consequences of information technology can be compared to the impact on human development the emergence of agriculture, the invention of the steam engine or knyhodrukarsta, opening energy of the atom. It is obvious that this new reality obligations consider primarily the education system in the first place - high school, especially in engineering and technology.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/4955
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Elp_888.pdf186.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.