The internet-advertisement as marketing instrument of influence on consumers’ behavior

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

The progress of Ukrainian market of Internet-advertisement trends is investigated. The psychological aspects of online advertisement influence on the consumers’ behavior are considered. The stages of co-operation are found out of Internet-user with advertisement information. Approaches of analysis realization of consumers’ behavior are considered during the review of information.

Опис

Ключові слова

інтернет-реклама, интернет-реклама, internet-advertisement, бренд, контекстна реклама, медіа-реклама, цільова реклама, потребитель, интернет-пользователь, контекстная реклама, медиа-реклама, целевая реклама, brand, consumer, internet-user, context advertisement, media advertisement, target advertisement, споживач, інтернет-користувач, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Kapinus, L. The internet-advertisement as marketing instrument of influence on consumers’ behavior / L. Kapinus, N. Skrygun, T. Gavrilova // Przemyśl, Sp. z o.o. «Nauka i studia». - 2012. - №12 (57). – P. 11-16.

Зібрання