DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Статті >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/5205

Название: Характеристика збутової діяльностіна підприємствах ресторанного господарства
Другие названия: Description marketing activities on enterprises of restaurant economy
Авторы: Литвинець, Лариса Федорівна
Lytvynets, Larisa
Ключевые слова: збут
сбыт
sales
збутова діяльність підприємств ресторанного господарства
формування системи управління
концептуальні принципи
об’єкт та механізми управління
стратегічне управління збутом
сбытовая деятельность предприятий ресторанного хозяйства
формирование системы управления
концептуальные принципы
объект и механизмы управления
стратегическое управление сбытом
marketing activity of the restaurants
formation of management
conceptual principles and mechanisms of object management
strategic sales management
кафедра готельно-ресторанної справи
Issue Date: 2012
Библиографическое описание: Литвинець, Л. Ф. Характеристика збутової діяльностіна підприємствах ресторанного господарства / Л. Ф. Литвинець // Наукові праці НУХТ. - 2012. - № 46. - С. 123-128.
Краткий осмотр (реферат): Визначено сутність збутової діяльності, її компонентів, особливостей управління. Досліджуються проблеми стратегічного підходу до управління збутом на підприємствах ресторанного господарства. Розглянуто шляхи вирішення функціональних завдань, пов'язаних з проблемами реалізації стратегії збуту на підприємствах ресторанного господарства. Сформульовано концептуальні принципи формування ефективної системи управління збутовою діяльністю підприємств у сфері ресторанного господарства. Определена сущность сбытовой деятельности, ее компонентов, особенностей управления. Исследуются проблемы стратегического подхода к управлению сбытом на предприятиях ресторанного хозяйства. Рассмотрены пути решения функциональных задач, связанных с проблемами реализации стратегии сбыта на предприятиях ресторанного хозяйства. Сформулированы концептуальные принципы формирования эффективной системы управления сбытовой деятельностью предприятий в сфере ресторанного хозяйства. The essence of marketing activities, its components, characteristics of management. The problems of a strategic approach to sales management in enterprises restaurants. The ways of solving functional problems associated with the problems of marketing strategies for businesses restaurants. Conceptual principles of effective management sales management companies in the restaurant industry.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/5205
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
46546864.pdf472,3 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback