Маркетингова інформаційна система як ефективний інструмент управління розвитком суб’єктів господарювання в сучасних умовах

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

В статі викладено результати досліджень, щодо визначення та обґрунтування ролі маркетингової інформаційної системи в процесі управління розвитком потенціалу вітчизняних підприємств в сучасних умовах господарювання. Розкрито етапи побудови даної системи та визначено механізм аналізу інформації в процесі прийняття ефективних управлінських рішень. The results of researches are expounded in the floor, in relation to determination and ground of role of the marketing informative system in the process of management development of potential of domestic enterprises in the modern terms of menage. The stages of construction of this system and certainly mechanism of analysis of information are exposed in the process of acceptance of effective administrative decisions.

Опис

Ключові слова

обробка інформаційних даних, processing of informative data, маркетингова інформаційна система, управління, потенціал, marketing informative system, management, potential, кафедра міжнародної економіки

Бібліографічний опис

Зібрання