DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Тези доповідей, матеріали конференцій >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/5478

Название: Фундаментализація та профілізація як основні чинники викладання вищої математики для технічних спеціальностей
Другие названия: Фундаментализация и профилирование как основные факторы преподавания высшей математики для технических специальностей
Fundamentalization and profiling as major factors teaching of higher mathematics for technicians
Авторы: Мартиненко, Михайло Антонович
Мартыненко, Михаил Антонович
Martynenko, Michail
Нестеренко, Неллі Василівна
Нестеренко, Нелли Васильевна
Nesterenko, Nelly
Новаковська, Л. Г.
Новаковская, Л. Г.
Novakovska, L.
Ключевые слова: математика
математика
mathematics
профілізація
інформація
процес навчання
кваліфікація
розв’язання задач
дослідження
профилирование
информация
процесс обучения
квалификация
решения задач
исследования
profiling
information
learning
skills
problem solving
research
кафедра вищої математики імені проф. Можара В. І.
Issue Date: 2001
Библиографическое описание: Мартиненко, М. А. Фундаментализація та профілізація як основні чинники викладання вищої математики для технічних спеціальностей / М. А. Мартиненко, Н. В. Нестеренко, Л. Г. Новаковська // Проблеми і шляхи удосконалення фундаменталізації і профілізації підготовки фахівців - випускників вищих технічних навчальних закладів : матер. Всеукр. науково-метод. конф. - Київ : УДУХТ, 2001. - С. 33-34.
Краткий осмотр (реферат): В умовах зростаючої математизації багатьох дисциплін і підвищення ролі математики в інженерній діяльності актуальним є питання про поглиблення фундаментальної математичної підготовки спеціалістів з урахуванням обраного фаху. Серед багатьох проблем, які слід вирішити у зв’язку з профілізацією курсу математики встановлення тісніших зв’язків між курсом математики і конкретними дисциплінами; удосконалення методів викладання і підвищення активності студентів у процесі навчання; навчити майбутніх спеціалістів розв’язувати прикладні задачі, які пов’язані з профілізацією курсу математики.
В условиях растущей математизации многих дисциплин и роли математики в инженерной деятельности актуальным является вопрос об углублении фундаментальной математической подготовки специалистов с учетом выбранной специальности. Среди многих проблем, которые следует решить в связи с профилированием курса математики установлению более тесных связей между курсом математики и конкретными дисциплинами, совершенствование методов преподавания и повышение активности студентов в процессе обучения; научить будущих специалистов решать прикладные задачи, которые связаны с профилированием курса математики.
With growing mathematization many disciplines and enhancing the role of mathematics in engineering activities pertinent to ask about extending the fundamental mathematical training based on the chosen specialty. Among the many issues that must be resolved in connection with the profiling of Mathematics establish closer ties between the rate and the specific disciplines of mathematics, improve teaching methods and increased activity of students in learning, teach future professionals to solve applied problems that associated with profiling of Mathematics.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/5478
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
222.pdf2,03 MBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback