Психолого-педагогічний аналіз низької фрустраційної толерантності у студентів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

У статті розкривається сутність, форми та чинники низької фрустраційної толерантності у юнацькому віці. Представлена модель зв’язку низької фрустраційної толерантності із негативною самооцінкою з метою виявлення ефективних методів підвищення фрустраційної толерантності. In the article it has been discovered the sense, the forms and the factors of the low frustration tolerance. It has been presented the model revealing the connection between the low frustration tolerance and the low self-esteem.ационной толерантности.

Опис

Ключові слова

низька фрустраційна толерантність, студентський вік, самооцінка, low frustration tolerance, student’s age, self-esteem, кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації

Бібліографічний опис

Божок, Н. О. Психолого-педагогічний аналіз низької фрустраційної толерантності у студентів / Н. О. Божок // 2010. - Т. 11.

Зібрання