Психолого-педагогічний аналіз низької фрустраційної толерантності у студентів
Вантажиться...
Дата
2010
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
У статті розкривається сутність, форми та чинники низької фрустраційної толерантності у юнацькому віці. Представлена модель зв’язку низької фрустраційної толерантності із негативною самооцінкою з метою виявлення ефективних методів підвищення фрустраційної толерантності. In the article it has been discovered the sense, the forms and the factors of the low frustration tolerance. It has been presented the model revealing the connection between the low frustration tolerance and the low self-esteem.ационной толерантности.
Опис
Ключові слова
низька фрустраційна толерантність, студентський вік, самооцінка, low frustration tolerance, student’s age, self-esteem, кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації
Бібліографічний опис
Божок, Н. О. Психолого-педагогічний аналіз низької фрустраційної толерантності у студентів / Н. О. Божок // 2010. - Т. 11.