Досвід та проблеми переходу на нові технології навчання на кафедрах загальноінженерноого спрямування

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2004

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Перехід вищої школи на нову, сучасну систему освіти, інтегровану в загальноєвропейську систему підготовки інженерних кадрів вимагає зміну структури викладання із запровадженням розвиненої комп’ютерної системи фахової підготовки спеціалістів, що передбачає такі елементи комп’ютерної технології: розрахунково-графічні та тестові програми для оцінки знань студентів. На даний момент, при викладанні дисциплін “Основи охорони праці”, “Охорона праці в галузі”, “Цивільна оборона”, “Безпека життєдіяльності” використовується близько 60 програмних засобів. Прискорення цього переходу передбачає вирішення декількох задач – загальноуніверситецьких (забезпечення кафедр комп’ютерною технікою, сучасними навчальними програмами та виходом в мережу Internet) та кафедральних (підготовка електронної навчальної літератури, організація і оптимізація самостійної роботи та тестового контролю знань студентів). Passing of higher school to the new, modern system of education, computer-integrated in the European system of training of engineerings personnels requires the change of structure teaching with introduction of the developed computer system of professional preparation of specialists, which foresees such elements of computer technology: calculation-graphic and test programs for the estimation of knowledges of students. Now, at teaching of disciplines of “Basis of labour protection”, labour “Protection in industry”, “Civil defensive”, “Safety of vital functions” is used about 60 programmatic facilities. The acceleration of this transition is foreseen by the decision of a few tasks – total-university (providing of departments a computer technique, by modern on-line tutorials and output in the network of Internet) and department (preparation of electronic educational literature, organization and optimization of independent work and test control of knowledge’s of students).

Опис

Ключові слова

дисципліни, структура викладання, зміна, комп’ютерна система, спеціалісти, фахова підготовка, комп’ютерні технології, програмні засоби, розрахунково-графічні, тестові, знання, оцінка, disciplines, teaching structure, change, computer system, specialists, professional preparation, computer tecknologi, кафедра екологічної безпеки та охорони праці

Бібліографічний опис

Гуць, В. С. Досвід та проблеми переходу на нові технології навчання на кафедрах загально інженерного спрямування / В. С. Гуць, А. М. Литвиненко, С. А. Бойко// Нові технології навчання у вищій технічній освіті: досвід, проблеми, перспективи : матеріали всеукраїнської науково-методичної конференції, 18-20 жовтня 2004 р. – К.: НУХТ, 2004. – С. 42-43.