Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/7218
Title: Обґрунтування напрямів розвитку брендів підприємств молочної промисловості відповідно до «піраміди ієрархії потреб споживачів у продуктах харчування та напоях, що представлені під брендами»
Authors: П'янкова, Оксана Василівна
Keywords: кафедра економіки праці та менеджменту
потреба
портфель брендів
бренд
brand
necessity
brief-case of brands
Issue Date: 2012
Citation: П’янкова, О. В. Обґрунтування напрямів розвитку брендів підприємств молочної промисловості відповідно до «Піраміди ієрархії потреб споживачів у продуктах харчування та напоях, що представлені під брендами» / О. В. П’янкова // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету . – Черкаси : ЧДТУ, 2012. – Ч. 2, Т. 2. – С. 31 - 38. - (Серія : Економічні науки).
Abstract: Стаття присвячена питанням вибору напрямів розвитку брендів підприємств молочної галузі. Виявлені економічні мотиви покупки брендованих товарів та ефекти споживчої поведінки, розроблені пропозиції по напрямах та рівнях спрямованості зусиль щодо забезпечення продовольчої культури населення та культури споживання брендованої продукції. The article deals with the development of brands to choose the direction of the dairy industry. There are economic reasons for the acquisition of branded products and the effects of consumer behavior, the proposals on ways and levels of effort to ensure food culture of the people and the culture of consumption of branded products.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/7218
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
obg.pdf166.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.