Ідентичність брендів українського ринку продуктів харчування
Вантажиться...
Дата
2009
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
В статті розглянуто категорію ідентичності бренду, її структуру, особливості побудови ідентичності брендів продуктів харчування.
In article considered a category of identity of a brand, structure, features of construction of identity of brands of a foodstuff.
Опис
Ключові слова
кафедра економіки праці та менеджменту, переваги, управління брендами, ідентичність, цінності, бренд, brand, management brands, identity, values, benefits
Бібліографічний опис
П’янкова, О. В. Ідентичність брендів українського ринку продуктів харчування / О. В. П’янкова // Наукові праці НУХТ. – 2009. – № 31. – С. 70-72.