Ідентичність брендів українського ринку продуктів харчування

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

В статті розглянуто категорію ідентичності бренду, її структуру, особливості побудови ідентичності брендів продуктів харчування. In article considered a category of identity of a brand, structure, features of construction of identity of brands of a foodstuff.

Опис

Ключові слова

кафедра економіки праці та менеджменту, переваги, управління брендами, ідентичність, цінності, бренд, brand, management brands, identity, values, benefits

Бібліографічний опис

П’янкова, О. В. Ідентичність брендів українського ринку продуктів харчування / О. В. П’янкова // Наукові праці НУХТ. – 2009. – № 31. – С. 70-72.

Зібрання