Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/7710
Title: Порова структура кукурудзяних зародків
Other Titles: Porous structure of corn germs
Authors: Луцик, Юрій Павлович
Король, Анатолій Миколайович
Вербицький, Борис Ілліч
Шаран, Андрій Васильович
Korol, Anatoliy
Verbitckiy, Boris
Sharan, Andrey
Lutsyk, Yuriy
Keywords: кукурудзяні зародки
мікропори
розподіл мікропор
кукурузные зародыши
микропоры
распределение пор
corn germs
micropores
pores distribution
кафедра фізики
кафедра технології зберігання і переробки зерна
Issue Date: 2001
Citation: Луцик, Ю. П. Порова структура кукурудзяних зародків / Ю. П. Луцик, А. М. Король, Б. І. Вербицький, А. В. Шаран // Наукові праці УДУХТ. – 2001. - № 10. – С. 108-109.
Abstract: В статті наведені визначені для кукурудзяних зародків інтегральні та диференціальні криві розподілу мікропор за радіусами. Вказані залежності отримані при температурах 2930 та 3130 К. Встановлено, що майже 90% всіх мікропор в зразках припадає на область мікропор з радіусом до 90%  10-10 м. Найбільше мікропор з радіусами 37 10-10 м та 67 10-10 м. В статье приведены определенные для кукурузных зародышей интегральные и дифференцальные кривые распределения микропор по радиусам. Установлено, что почти 90% всех мікропор приходится на область с радіусами 90%  10-10 м. Біольше всего микропор имеют радиусы 37 10-10 м та 37 10-10 м. The volume of pores, integral and different curves of pores distribution by radii, effective radius, and value of specific surface are determined in the present paper for corn germs. It is stated, that the almost 90% of micropores are with the radius up to 90%  10-10 m. The maximal amounts of the micropores have the radii 37 10-10 m and 37 10-10 m.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/7710
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
stryc.pdf201.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.