Збалансована система маркетингових показників як інструмент управління розвитком підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Збалансована система маркетингових показників дозволяє підприємству: визначити механізм реалізації маркетингової стратегії; обрати інструмент, що націлює підприємство на стратегію довгострокового успіху; оцінювати фактичний стан господарської діяльності та виконання планових завдань.

Опис

Ключові слова

збалансована система маркетингових показників, розвиток підприємства, сбалансированная система маркетинговых показателей, развитие предприятия, balanced system of marketing indicators, development of the enterprise, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Стеценко, В. А. Збалансована система маркетингових показників як інструмент управління розвитком підприємства / В. А. Стеценко, Н. М. Соломянюк // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : тези доповідей 78 Міжнародної наук. конференція молодих учених, аспірантів та студентів, 2 – 3 квітня 2012 р. – К.: НУХТ, 2012. – Частина 3. - С. 198 – 199.