Теоретичні основи концепції «4Р»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Залишаючись класичною, концепція «4Р» розширювалась, адже комплекс маркетингу – це сукупність інструментів маркетингової діяльності організації, маніпулюючи якими, виникає можливість найкращим чином задовольнити потреби цільового ринку. Staying a classical, the concept of "4Р" expanded because the marketing mix - a combination of marketing tools the organization by manipulating whom, it becomes possible to best meet the needs of the target market.

Опис

Ключові слова

концепція «4Р», комплекс маркетингу, concept of "4Р", marketing mix, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Стеценко, В. А. Теоретичні основи концепції «4Р» / В. А. Стеценко // Проблеми і перспективи розвитку фінансів, обліку і маркетингу в сучасному середовищі : тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів, 25 – 26 жовтня 2012 р. – К.: НУХТ, 2012. – С. 101 – 102.