Особливості рекламної діяльності в Україні (на прикладі Київського заводу шампанських вин «Столичний»)
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуто найважливіші засоби реклами, правила рекламування та систему стимулювання збуту продукції Київського заводу шампанських вин «Столичний».
Considered the most important means of advertising, rules advertising and sales promotion system Kyiv factory of sparkling wines «Stolichniy».
Опис
Бібліографічний опис
Подоляка, Ж. А. Особливості рекламної діяльності в Україні (на прикладі Київського заводу шампанських вин «Столичний») / Ж. А. Подоляка, О. О. Кутас // Програма і матеріали 69-ї наукової конференції молодих вчених, аспірантів та студентів «Розроблення, дослідження, створення продуктів функціонального харчування, обладнання і нових технологій для харчової та переробної промисловості», 22-24 квітня 2003 р. – К. : НУХТ, 2003. – Ч. 1. – С. 69.