Умови формування центрів (туристичних дестинацій) винного туризму

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Наявність об’єктів, що складають інтерес для туристів, шанувальників і знавців вина — тобто виноградники, виноробні підприємства, дегустаційні зали, винні під- вали, спеціалізовані винні магазини, виставки, ярмарки та аукціони винної продукції, тощо. Крім цього, дестинація буде більш привабливою і повноцінною, якщо присутні природно-рекреаційні та культурно-соціальні туристичні ресурси: гірські, лісові пейзажі, водойми, пам’ятки природи, культури, історії, архітектури He presence of objects that are of interest to tourists, fans and connoisseurs wine - ie vineyards, wineries, tasting rooms, wine sub- shafts, specialized wine shops, exhibitions, fairs and auctions wine production, and so on. In addition, the destination will be more attractive and complete if present natural and recreational, cultural and social tourism resources: mountain, forest landscapes, ponds, monuments of nature, culture, history, architecture

Опис

Ключові слова

туризм, кафедра туристичного та готельного бізнесу, tourism

Бібліографічний опис

Басюк, Д. І. Умови формування центрів (туристичних дестинацій) винного туризму / Д. І. Басюк // Наукові здобутки молоді — вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 79 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 15 – 16 квітня 2013 р. — К.: НУХТ, 2013 р. — Ч. 3. —С. 23-25.