DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Статті >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8622

Название: Планування комунікаційного міксу як складової маркетингу
Другие названия: Planning communication as part of marketing mix
Авторы: Скригун, Наталія Петрівна
Розумей, Світлана Борисівна
Семененко, Катерина Юріївна
Skryhun, Natalya
Rozumey, Svitlana
Semenenko, Katerina
Ключевые слова: маркетинг
планування
просування
маркетингові комунікації
планирование
продвижение
маркетинговые коммуникации
marketing
planning
promotion
marketing communications
кафедра маркетингу
Issue Date: 2013
Библиографическое описание: Скригун, Н. П. Планування комунікаційного міксу як складової маркетингу / Н. П. Скригун, С. Б. Розумей, К. Ю. Семененко // Науковий журнал. – 2013. - № 2. – С. 301-307.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто сутність планування комунікаційного міксу як складової маркетингу. Уточнено та систематизовано етапи планування маркетингових комунікацій. Конкретизовано дії на кожному етапі планування просування продукції. Рассмотрены сущность планирования коммуникационного микса как составляющей маркетинга. Уточнены и систематизированы этапы планирования маркетинговых коммуникаций. Конкретизированы действия на каждом этапе планирования продвижения продукции. It is described the essence of planning communication mix as part of marketing. It is clarified and systematized planning stages of marketing communications. It is overviewed the steps of planning promotion at every stage.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8622
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
qqqq.pdf188,62 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback