Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8626
Title: Аналіз споживчих мотивацій та їх використання в практичній діяльності підприємств
Authors: Скригун, Наталія Петрівна
Кочмарук, Марія Володимирівна
Семененко, Катерина Юріївна
Keywords: мотив
мотивація
потреба
поведінка споживача
теорії мотивації
motive
motivation
needs
consumer behavior
theory of motivation
кафедра маркетингу
Issue Date: 2013
Citation: Скригун, Н. П. Аналіз споживчих мотивацій та їх використання в практичній діяльності підприємств / Н. П. Скригун, М. В Кочмарук, К. Ю. Семененко // Економічний аналіз. – 2013. – Вип. 12, Ч. 12. – С. 43-46.
Abstract: Проаналізовано основні мотиви та мотивацію потенційних споживачів. Розглянуто теорії мотивації, найбільш прийнятні для використання у практичній діяльності підприємств з точки зору маркетингу, та визначено способи їх застосовування у комерційній діяльності задля підвищення її ефективності. The main reasons and motivation of the consumer’s behavior are defined in the article. The motivation theories that are the most appropriative for use in enterprise’s practical activity from point of view of the marketing are considered. The ways of their use in commercial activities for increasing of its efficiency are determined.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8626
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf241.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.