DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Статті >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8732

Название: Evaluation of the options by the consumers in process of buying enterprises`s goods
Другие названия: Оцінювання споживачем варіантів в процесі купівлі товарів підприємства
Авторы: Belova, Tatyana
Krainiuchenko (Fornolyak), Olga
Бєлова, Тетяна Геннадіївна
Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
Ключевые слова: evaluation of options in the process of buying
an alternative in choosing
a method of cost consumers’ properties
a model of the expected value
оцінювання варіантів в процесі купівлі
метод вартості споживчих властивостей
модель очікуваної вартості
оценка вариантов в процессе покупки
метод стоимости потребительских свойств
модель ожидаемой стоимости
кафедра маркетингу
Issue Date: 2013
Библиографическое описание: Belova, T. Evaluation of the options by the consumers in process of buying enterprises`s goods / T. Belova, V. Mosiyevych, O. Krainyuchenko // Nauka I Studia. – 2013. - № 1. – С. 32-36.
Краткий осмотр (реферат): It was made the analysis of one of the most important stage of the process of consumer decision to buy goods. This stage is estimation and choice among several alternative products or brands the one which would satisfy the buyer. It was explained the essence of two methods of assessment consumers’ preferences: the cost method of consumer’s characteristics and model of the expected value. Здійснено аналіз одного з важливіших етапів процесу прийняття рішення споживачами щодо купівлі товарів – оцінювання та вибір серед кількох альтернативних товарів або марок такого, який би задовольняв покупця. Пояснено сутність двох методів оцінки споживчих переваг: методу вартості споживчих властивостей та моделі очікуваної вартості. Осуществлен анализ одного из важных этапов процесса принятия решения потребителями о покупке товаров - оценка и выбор среди нескольких альтернативных товаров или марок такого, который бы удовлетворял покупателя. Объяснена сущность двух методов оценки потребительских предпочтений: метода стоимости потребительских свойств и модели ожидаемой стоимости.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8732
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
2013.pdf113,59 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback