Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8954
Title: Виникнення та становлення міжкультурної освіти
Authors: Чередніченко, Галина Анатоліївна
Зеліковська, Олена Олександрівна
Троїцька, С. М.
Keywords: міжкультурна освіта в США
міжкультурна освіта в Європі
міжкультурна освіта
intercultural education in Europe
intercultural education
intercultural education in the USA
кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації
Issue Date: 2012
Citation: Чередніченко, Г. А. Виникнення та становлення міжкультурної освіти / Г. А. Чередніченко, О. О. Зеліковська, С. М. Троїцька // Проблеми сучасної педагогічної освіти. – Ялта : РВВ КГУ, 2012. - Вип. 37, Ч. 1. – С. 3-8.
Abstract: У статті аналізується роль освіти в період глобалізації, в нових економічних умовах життя в мультикультурному суспільстві, і дається оцінка поняття «міжкультурне освіту». Починаючи з історичного короткого огляду різноманітних концепцій про зустрічі / зіткненнях між людьми з різними лінгвістичними, релігійними, культурними або етнічними особливостями, розглядаються відмінні теоретичні розробки в американському та європейському контексті і в галузі освіти. Представивши схему розвитку міжкультурної освіти (основний зміст, методи і цілі, а також межі розповсюдження), ця стаття підтримує тезу, що міжкультурне освіту в даний час є найбільш підходящим відповіддю на глобалізацію і взаємозалежність. This article analyses the role of educational opportunity in a time of globalisation, a new economy and life in a multicultural society, and gives a semantic account of the concept «intercultural education». Starting with a historic overview of various conceptualisations of meetings/clashes among people with different linguistic, religious, cultural or ethnic features, distinctive theoretical elaborations are reviewed, in American and European context and in the educational field. After outlining the development of intercultural education (main contents, methods and objectives, as well as limits), this article supports the thesis that education, in an intercultural sense, is currently the most appropriate answer to globalisation and interdependence.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8954
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
371.pdf187.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.