Результативність та особливості нетрадиційних методів маркетингових досліджень

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Визначено переваги та особливості застосування нетрадиційних методів маркетингових досліджень, зокрема, нейромаркетингу . Certainly advantages and features of application of untraditional methods of marketings researches, in particular, to neyromarketing

Опис

Ключові слова

маркетингові дослідження, класичні методи збору первинної інформації, нетрадиційні методи маркетингових досліджень, нейромаркетинг, marketings researches, classic methods of collection of primary information, untraditional methods of marketings researches, neyromarketing, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Василько, Т. Д. Результативність та особливості нетрадиційних методів маркетингових досліджень / Т. Д. Василько, О. Ф. Крайнюченко // Materiály IX mezinárodní vědecko - praktická konference «Věda a technologie: krok do budoucnosti – 2013». – Díl 4. Ekonomické vědy. – Praha. Publishing House «Education and Science» s.r.o. – С. 19-20.