Формування ІМК при плануванні в маркетингу (на прикладі ЗАТ "Ліктрави")

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

В статті розглянуто методичні підходи щодо розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій при розробці комунікаційної складової плану маркетингу. Обґрунтовано роль та місце заходів ІМК у ланцюзі створення цінності для споживача; систематизовано ознаки інтегрованих маркетингових комунікацій; проаналізовано систему показників оцінки інтегрованих маркетингових комунікацій. In the article is considered the methodological approaches to the development of integrated marketing communications in for communication constituent of marketing plan. Substantiates the role and place of events in the chain of value creation for consumers, systematized signs of integrated marketing communications, analysis of system performance evaluation of integrated marketing communications.

Опис

Ключові слова

інтегровані маркетингові комунікації, integrated marketing communications, реклама, advertising, стимулювання збуту, sales promotion, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Соломянюк, Н. М. Формування ІМК при плануванні в маркетингу (на прикладі ЗАТ "Ліктрави") / Н. М. Соломянюк // Економіка і держава. - К., 2012. - № 8. - С. 48-50.

Зібрання