Чинники цінової політики підприємства в системі маркетингового планування (на прикладі ринку біопаливних ресурсів)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Розглянуто чинники цінової політики на ринку біопаливних ресурсів, які обумовлюють визначення можливих цільових сегментів для реалізації продукції, розробку відповідної стратегії та спеціального інструментарію її досягнення при розробці маркетингового плану. The factors of price policy are considered at the market of pillets resources that stipulate determination to possible having a special purpose segments from realization of products, development of corresponding strategy and special tool from her achievement at development of marketing plan.

Опис

Ключові слова

цінова політика, price policy, ціна, price, біопаливні ресурси, pillet, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Соломянюк, Н. М. Чинники цінової політики підприємства в системі маркетингового планування (на прикладі ринку біопаливних ресурсів) / Н. М. Соломянюк // Problematyczne aspekty I rozwiazania we wspolczesnej nauce : materialy Miedzynarodowej Naukowi-Praktycznej Konferencji. – Krakow, 2012. – P. 65–70.

Зібрання