Оцінка прибутковості сегментів підприємства при розробці плану маркетингу (на прикладі ПрАТ «Славутський хлібозавод»)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Традиційні інструменти маркетингу як цільової функції та філософії бізнесу на різних етапах економічного розвитку суспільства розширюються та змінюються, доступність за вартісними, часовими та ресурсними параметрами стрімко зростає за рахунок інтеграції інструментів маркетингу, зумовлюючи більш ефективне досягнення цілей бізнесу. Traditional instruments of marketing as an objective function and business philosophy on the different stages in economic development of society broaden and change, availability after a cost, headily grows sentinels and resource parameters due to integration to marketing instruments, predetermining more effective achievement of business aims.

Опис

Ключові слова

сегментування, sagmantetion, план маркетингу, marketing plan, прибутковість, profitability, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Соломянюк, Н. М. Оцінка прибутковості сегментів підприємства при розробці плану маркетингу (на прикладі ПрАТ «Славутський хлібозавод») / Н. М. Соломянюк // Економіка Украни: фінансово-економічні проблеми інноваційного розвитку : кол. моногр. / Під ред.. В. Ф. Беседін, А. С. Музиченко. – К.: НДЕІ, 2012. – С. 462-470 с.

Зібрання