Теоретичні основи планування в маркетингу
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Планування в сучасних умовах господарювання - це процес, за якого збігаються інтелектуальні, інтуїтивні та раціоналістичні прийоми, що дозволяють поєднати формальний та неформальний аспекти управління, аби забезпечити впорядкованість заходів щодо реалізації стратегій для досягнення поставлених цілей.
Planning in the modern terms of menage is a process, when intellectual, intuitional and rationalistic receptions that allow to connect formal and informal aspects management for providing to efficiency measures in relation to realization strategies for the achievement of the put aims gather.
Опис
Бібліографічний опис
Соломянюк, Н. М. Теоретичні основи планування в маркетингу / Н. М. Соломянюк // Матеріали 8-ї Міжнародної науково-практичної інтернет конференції «Питання сучасної науки і освіти». - К : 2012. - С. 66-68.