Синергічний ефект в системі маркетингу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

В маркетингу синергія означає результат орієнтації усіх складових маркетингової системи, в процесі їх взаємодії, на потреби споживача, пошук і задоволення його потреб. Ефект синергії досягається завдяки належному плануванню, координації і організації процесу взаємодії учасників в процесі спільного підприємництва, кооперації суб'єктів. In marketing a synergy means the result to orientation for all constituents of the marketing system, in the process of their cooperation, on consumer need, search and satisfaction his necessities. The effect of synergy is arrived at due to the proper planning, coordination and organization process of cooperation of participants in the process of general enterprise.

Опис

Ключові слова

система маркетингу, system of the marketing, синергія в маркетингу, synergy in the marketing, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Соломянюк, Н. М. Синергічний ефект в системі маркетингу / Н. М. Соломянюк // Управління сучасним підприємством : Матеріали ІХ-ї Міжнарод. Наук.-практ. Конф., Київ, 25-26 квітня 2013 р.: Тези доп. – К.: НУХТ. – 2013. – С. 205-206.