Формування системних властивостей маркетингу
Дата
2013
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Системні властивості об'єктивні, і як для всякої штучної системи для системи маркетингу сила прояву різних системних властивостей визначається процесом управління. Проте управління системними властивостями залежить від завдань і цілей управління.
System properties objective, and as for every artificial system for the system at marketing force display of different system properties is determined by a management process. However a management system properties depends on tasks and management aims.
Опис
Ключові слова
система маркетингу, system of marketing, системні властивості марктеингу, system properties of marketing, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Соломянюк, Н. М. Формування системних властивостей маркетингу / Н. М. Соломянюк // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 79 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 15-16 квітня 2032 р. – К.: НУХТ., 2013 р. – Ч. 3. – С. 711-713.