Формування системних властивостей маркетингу

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Системні властивості об'єктивні, і як для всякої штучної системи для системи маркетингу сила прояву різних системних властивостей визначається процесом управління. Проте управління системними властивостями залежить від завдань і цілей управління. System properties objective, and as for every artificial system for the system at marketing force display of different system properties is determined by a management process. However a management system properties depends on tasks and management aims.

Опис

Ключові слова

система маркетингу, system of marketing, системні властивості марктеингу, system properties of marketing, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Соломянюк, Н. М. Формування системних властивостей маркетингу / Н. М. Соломянюк // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 79 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 15-16 квітня 2032 р. – К.: НУХТ., 2013 р. – Ч. 3. – С. 711-713.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced