DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Статті >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/994

Название: Actual problems of studying of economic theory at higher educational establishments
Другие названия: Актуальні проблеми вивчення економічної теорії у вищих навчальних закладах
Авторы: Kundeyeva, Galina
Cherednichenko, Galina
Кундєєва, Галина Олексіївна
Чередніченко, Галина Анатоліївна
Ключевые слова: studying of economic theory
вивчення економічної теорії
изучение экономической теории
curriculum
training
програма
вивчення
программа
обучение
кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації
кафедра економічної теорії
Issue Date: 2011
Библиографическое описание: Kundeeva, G. Actual problems of studying of economic theory at higher educational establishments / G. Kundeeva, G. Cherednichenko // Trendy ve vzdělávání 2009 : Informační a komunikační technologie a didaktika ICT. - OLOMOUC, 2011. - P. 101-104.
Краткий осмотр (реферат): The authors disclosed the main features of the teaching and studying of economic theory at the higher educational establishments. They determined the principal theoretical issues which must be tied to the practice of modern economic entities.
Розглянуті особливості викладання економічної теорії у вищих навчальних закладах. Відмічені головні теоретичні питання, які необхідно пов’язати з практичною діяльністю сучасних економічних суб’єктів.
Рассмотрены особенности преподавания экономической теории в высших учебных заведениях. Отмечены основные теоретические вопросы, которые необходимо привязать к практической деятельности современных экономических субъектов.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/994
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
2.pdf50,74 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback