Browsing by Author П'янкова, Оксана Василівна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 32  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2015«Активні» лекції: сутність, види, особливості,перспективи використання в Українській вищій школіП'янкова, Оксана Василівна
2010Бренд як нематеріальний актив компаніїП'янкова, Оксана Василівна
2012Бренди та торгові марки: сутність понять, функції, класифікаціяП'янкова, Оксана Василівна
2010Бренди харчової промисловості у світовому рейтингуП'янкова, Оксана Василівна
2015Глобальні ризики: вплив на економіку УкраїниП'янкова, Оксана Василівна
2015Групи лояльності споживачів послуг туристичного та готельно-ресторанного бізнесуП'янкова, Оксана Василівна
2011Елементи та етапи реалізації організаційно-економічного механізму управління брендомП'янкова, Оксана Василівна
2012Концепція життєвого циклу брендуП'янкова, Оксана Василівна
2014Криза - складова циклічного розвитку соціально-економічних систем: етимологічний підхідП'янкова, Оксана Василівна
2011Криза: загроза чи можливість для брендів?П'янкова, Оксана Василівна
2020Менеджмент організацій і адміністрування: теорія та практикаБерезянко, Тамара Володимирівна; Безпалько, Олена Вікторівна; Гринюк, Юлія Михайлівна; Грищенко, Діана Григорівна; Драган, Олена Іванівна; Євсєєва, Ірина Василівна; Ємцев, Віктор Іванович; Ємцева, Галина Федорівна; Кириченко, Ольга Миколаївна; Ковтун, Олена Анатоліївна; Кулиш, Оксана Анатоліївна; Кундєєва, Галина Олексіївна; Кутас, Олена Олександрівна; Мазник, Ліана Валеріївна; Марченко, Валентина Миколаївна; Маршаленко, Маріанна Петрівна; Мостенська, Тетяна Леонідівна; П'янкова, Оксана Василівна; Пєтухова, Ольга Михайлівна; Піменов, Сергій Анатолійович; Піменова, Олена Володимирівна; Пузина, Аліна Олександрівна; Рибак, Надія Олексіївна; Скопенко, Наталія Степанівна; Соломка, Ольга Миколаївна; Стахурська, Світлана Антонівна; Тертична, Любов Іванівна; Федулова, Ірина Валентинівна; Филюк, Галина Михайлівна; Чеснік, Наталія Миколаївна; Юрій, Едуард Олександрович
2012Методи оцінки брендівП'янкова, Оксана Василівна
2012Обґрунтування напрямів розвитку брендів підприємств молочної промисловості відповідно до «піраміди ієрархії потреб споживачів у продуктах харчування та напоях, що представлені під брендами»П'янкова, Оксана Василівна
2009Основні етапи розташування і розвиток брендингу у світіП'янкова, Оксана Василівна
2008Особливості застосування транспортної логістики підприємствами харчової промисловості УкраїниП'янкова, Оксана Василівна; Куниця, Людмила Іванівна
2010Оцінка вартості брендів підприємств харчової промисловості УкраїниП'янкова, Оксана Василівна
2008Позиціонування як елемент ефективного управління портфелем брендівП'янкова, Оксана Василівна
2007Проблеми управління портфелем торгових марокП'янкова, Оксана Василівна
2013Реалізація експортного потенціалу національних аграрних підприємствКоваль, Богдан Ігорович; П'янкова, Оксана Василівна
2011Розвиток брендів продуктів харчування в УкраїніП'янкова, Оксана Василівна