Дослідження впливу іміджу продукції на її сприйняття споживачем

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Розглянуто питання оцінки впливу іміджу продукції на її сприйняття споживачем. На прикладі дослідження сокової продукції доведена доцільність використання для цієї мети методик «сліпого» та «брендового» тестування. The problems of evaluating the impact of brand image on its perception of the consumer. On a research example juice-production of use for this purpose of techniques «blind» and «brand» testing is proved production.

Опис

Ключові слова

бренд, імідж, оцінка, продукція, споживач, тестування, brand, image, rating, production, consumer testing, кафедра економіки праці та менеджменту, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Безпалько, О. В. Дослідження впливу іміджу продукції на її сприйняття споживачем / О. В. Безпалько, Н. М. Соломянюк // Механізм регулювання економіки. – Суми, 2009. – № 3, Т. 1. – С. 119–123.

Зібрання