Information product and its influens on producers and consumers
Вантажиться...
Дата
2014
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
The main idea of the article is the relationship between global information and its consumers.
Опис
Ключові слова
informational product, market, producer, сonsumer, business, інформаційний продукт, ринок, виробник, споживач, бізнес, информационный продукт, рынок, производитель, потребитель, бизнес, кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації
Бібліографічний опис
Smelyanets, N. Information product and its influens on producers and consumers / N. Smelianets, I. Tryhub // Бъдещето въпроси от света на науката – 2014 : материали за X международна научна практична конференция, 17 - 25 декември 2014г., г. София. – 2014. - P. 56-57.