Information product and its influens on producers and consumers

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

The main idea of the article is the relationship between global information and its consumers.

Опис

Ключові слова

informational product, market, producer, сonsumer, business, інформаційний продукт, ринок, виробник, споживач, бізнес, информационный продукт, рынок, производитель, потребитель, бизнес, кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації

Бібліографічний опис

Smelyanets, N. Information product and its influens on producers and consumers / N. Smelianets, I. Tryhub // Бъдещето въпроси от света на науката – 2014 : материали за X международна научна практична конференция, 17 - 25 декември 2014г., г. София. – 2014. - P. 56-57.