Мотивація споживача як психологічний метод впливу на його підсвідомість

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

мотивація, мотивування, вплив на споживача, адаптивне несвідоме, соціальний вплив, тригер, емоції, поведінка споживача, motivation, influence on the consumer, adaptive unconscious, social influence, trigger, emotions, consumer behavior, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Бакуліна, С. А. Мотивація споживача як психологічний метод впливу на його підсвідомість / С. А. Бакуліна, Л. В. Чорноус // Матеріали XIV міжнародної науково практичної конференції, 15-22 лютого 2018 р. – Софія : «Бял ГРАД-БГ», 2018. – С. 46-48.