Мотивація споживача як психологічний метод впливу на його підсвідомість

Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

мотивація, мотивування, вплив на споживача, адаптивне несвідоме, соціальний вплив, тригер, емоції, поведінка споживача, motivation, influence on the consumer, adaptive unconscious, social influence, trigger, emotions, consumer behavior, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Бакуліна, С. А. Мотивація споживача як психологічний метод впливу на його підсвідомість / С. А. Бакуліна, Л. В. Чорноус // Матеріали XIV міжнародної науково практичної конференції, 15-22 лютого 2018 р. – Софія : «Бял ГРАД-БГ», 2018. – С. 46-48.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced