Маркетингові дослідження попиту молока питного та його якості

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Проведено маркетингове дослідження споживчих переваг під час купівлі молока питного з метою встановлення переліку досліджуваних зразків для аналізу його якості. Представлено результати досліджень щодо відповідності вимогам чинної нормативно-технічної документації маркування, органолептичних та фізико-хімічних показників якості зразків молока питного. Виявлено факти фальсифікації продукції виробниками.

Опис

Ключові слова

молоко питне, показники якості, безпека, фальсифікація, маркетингові дослідження, маркування, milk, quality, indicators, safety, falsification, marketing research, labeling, кафедра експертизи харчових продуктів

Бібліографічний опис

Чорна, Т. М. Маркетингові дослідження попиту молока питного та його якості / Т. М. Чорна, А. І. Чорна // Наукові праці НУХТ. – 2019. – Том 25, № 3. – С. 223–233.

Зібрання