Смакові вподобання споживачів на світовому ринку харчових продуктів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Визначено ключові фактори при виборі споживачами харчових продуктів у світі. Обґрунтовано споживчі пріоритети в період фінансової кризи. Подана хронологія еволюції споживчих переваг. Розглянута ситуація в США та Західній Європі щодо зростання продажів напівфабрикатів та простих дешевих інгредієнтів, а також зростання популярності продажів через невеликі магазини, пекарні біля дому та пересувні точки традиційно європейського формату. Проаналізовано зміну кулінарних і смакових тенденцій споживачів. The key factors in the choice of food by consumers in the world are identified. Consumer priorities during the financial crisis are substantiated. The chronology of the evolution of consumer preferences is given. The situation in the USA and Western Europe regarding the sales growth of semi-finished products and simple cheap ingredients, as well as the growing popularity of sales through small shops, bakeries near the house and mobile outlets of traditionally European format is considered. The change of culinary and taste tendencies of consumers are analyzed.

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, здорове харчування, смакові вподобання, споживчий ринок, харчові продукти, культура споживання, healthy eating, taste preferences, consumer market, food, consumption culture

Бібліографічний опис

Страшинська, Л. В. Смакові вподобання споживачів на світовому ринку харчових продуктів / Л. В. Страшинська // Нова парадигма економічної освіти у контексті інноваційної моделі розвитку вітчизняної освіти : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 85-річному ювілею кафедри економіки освіти, 21–22 листопада 2019 р. – Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – С. 12–15.