Аромамаркетинг як засіб підвищення конкурентоздатності підприємств сфери HoReCa
Вантажиться...
Дата
2013
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
В даній статті розглянуто питання зростання впливу аромамаркетингу на діяльність підприємств готельного господарства як засобу посилення конкурентних переваг у сфері гостинності.
In this article the question of growth aromamarketing impact on hotel industry as a means of increasing competitive advantage in hospitality.
Опис
Ключові слова
ароматехнології, aroma technology, аромакомпозиції, аромадизайн, аромаклінінг, готельні підприємства, aroma, aromadesign, aromaklining, hotel enterprises, кафедра технології харчування та ресторанного бізнесу
Бібліографічний опис
Лазоренко, Н. П. Аромамаркетинг як засіб підвищення конкурентоздатності підприємств сфери HoReCa / Н. П. Лазоренко, Д. С. Гріщенко // Новітні тенденції у харчових технологіях та якість і безпечність продуктів : V Всеукранїська науково-практична конференція, 10-11 квітня. - 2013. - С. 126-129.