Аромамаркетинг як засіб підвищення конкурентоздатності підприємств сфери HoReCa

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

В даній статті розглянуто питання зростання впливу аромамаркетингу на діяльність підприємств готельного господарства як засобу посилення конкурентних переваг у сфері гостинності. In this article the question of growth aromamarketing impact on hotel industry as a means of increasing competitive advantage in hospitality.

Опис

Ключові слова

ароматехнології, aroma technology, аромакомпозиції, аромадизайн, аромаклінінг, готельні підприємства, aroma, aromadesign, aromaklining, hotel enterprises, кафедра технології харчування та ресторанного бізнесу

Бібліографічний опис

Лазоренко, Н. П. Аромамаркетинг як засіб підвищення конкурентоздатності підприємств сфери HoReCa / Н. П. Лазоренко, Д. С. Гріщенко // Новітні тенденції у харчових технологіях та якість і безпечність продуктів : V Всеукранїська науково-практична конференція, 10-11 квітня. - 2013. - С. 126-129.