Аромамаркетинг як засіб підвищення конкурентоздатності підприємств сфери HoReCa
Дата
2013
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В даній статті розглянуто питання зростання впливу аромамаркетингу на діяльність підприємств готельного господарства як засобу посилення конкурентних переваг у сфері гостинності.
In this article the question of growth aromamarketing impact on hotel industry as a means of increasing competitive advantage in hospitality.
Опис
Ключові слова
ароматехнології, aroma technology, аромакомпозиції, аромадизайн, аромаклінінг, готельні підприємства, aroma, aromadesign, aromaklining, hotel enterprises, кафедра технології харчування та ресторанного бізнесу
Бібліографічний опис
Лазоренко, Н. П. Аромамаркетинг як засіб підвищення конкурентоздатності підприємств сфери HoReCa / Н. П. Лазоренко, Д. С. Гріщенко // Новітні тенденції у харчових технологіях та якість і безпечність продуктів : V Всеукранїська науково-практична конференція, 10-11 квітня. - 2013. - С. 126-129.