Аромамаркетинг в індустрії гостинності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

У тезах наведені переваги створення та застосування брендового аромату сучасними готельними підприємствами. The theses are the benefits of development and application of modern fragrance branded hotel companies.

Опис

Ключові слова

готельний бізнес, hospitality, аромати, fragrances, аромамаркетинг, scent marketing, відмінний сервіс, excellent service, кафедра готельно-ресторанної справи

Бібліографічний опис

Аромамаркетинг в індустрії гостинності / О. О. Євтух, Т. І. Іщенко, А. В. Гавриш, В. Ф. Доценко // Здобутки, проблеми та перспективи розвитку готельно-ресторанного та туристичного бізнесу : Всеукраїнська науково-практична конференція : тези доповідей. - 2012. – С. 157-159.