Аромамаркетинг в індустрії гостинності
Вантажиться...
Дата
2012
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
У тезах наведені переваги створення та застосування брендового аромату сучасними готельними підприємствами.
The theses are the benefits of development and application of modern fragrance branded hotel companies.
Опис
Ключові слова
готельний бізнес, hospitality, аромати, fragrances, аромамаркетинг, scent marketing, відмінний сервіс, excellent service, кафедра готельно-ресторанної справи
Бібліографічний опис
Аромамаркетинг в індустрії гостинності / О. О. Євтух, Т. І. Іщенко, А. В. Гавриш, В. Ф. Доценко // Здобутки, проблеми та перспективи розвитку готельно-ресторанного та туристичного бізнесу : Всеукраїнська науково-практична конференція : тези доповідей. - 2012. – С. 157-159.