Аромамаркетинг в індустрії гостинності

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У тезах наведені переваги створення та застосування брендового аромату сучасними готельними підприємствами. The theses are the benefits of development and application of modern fragrance branded hotel companies.

Опис

Ключові слова

готельний бізнес, hospitality, аромати, fragrances, аромамаркетинг, scent marketing, відмінний сервіс, excellent service, кафедра готельно-ресторанної справи

Бібліографічний опис

Аромамаркетинг в індустрії гостинності / О. О. Євтух, Т. І. Іщенко, А. В. Гавриш, В. Ф. Доценко // Здобутки, проблеми та перспективи розвитку готельно-ресторанного та туристичного бізнесу : Всеукраїнська науково-практична конференція : тези доповідей. - 2012. – С. 157-159.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced