Аромамаркетинг в індустрії гостинності
Дата
2012
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У тезах наведені переваги створення та застосування брендового аромату сучасними готельними підприємствами.
The theses are the benefits of development and application of modern fragrance branded hotel companies.
Опис
Ключові слова
готельний бізнес, hospitality, аромати, fragrances, аромамаркетинг, scent marketing, відмінний сервіс, excellent service, кафедра готельно-ресторанної справи
Бібліографічний опис
Аромамаркетинг в індустрії гостинності / О. О. Євтух, Т. І. Іщенко, А. В. Гавриш, В. Ф. Доценко // Здобутки, проблеми та перспективи розвитку готельно-ресторанного та туристичного бізнесу : Всеукраїнська науково-практична конференція : тези доповідей. - 2012. – С. 157-159.