Методичні основи формування рекламних витрат підприємства
Вантажиться...
Дата
2006
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Розглянуто чинники, які впливають на особливості формування рекламних витрат, здійснено оцінку та аналіз методів визначення рекламного бюджету, наведено їх переваги та недоліки.
The paper considers the factors influencing the characteristics of the advertising costs, assessment and analysis of methods for determination of the advertising budget, are their advantages and disadvantages
Опис
Ключові слова
торгова марка, частка ринку, рекламна кампанія, рекламний бюджет, частота рекламних контактів, brand, market share, advertising campaign, advertising budget, the frequency of advertising contacts, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Скригун, Н. П. Методичні основи формування рекламних витрат підприємства / Н. П. Скригун, Л. В. Чорноус // Наукові праці НУХТ. – К.: НУХТ, 2006. – Ч. 1. - № 19. – С. 120. (С. 38–40)