Методичні основи формування рекламних витрат підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2006

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Розглянуто чинники, які впливають на особливості формування рекламних витрат, здійснено оцінку та аналіз методів визначення рекламного бюджету, наведено їх переваги та недоліки. The paper considers the factors influencing the characteristics of the advertising costs, assessment and analysis of methods for determination of the advertising budget, are their advantages and disadvantages

Опис

Ключові слова

торгова марка, частка ринку, рекламна кампанія, рекламний бюджет, частота рекламних контактів, brand, market share, advertising campaign, advertising budget, the frequency of advertising contacts, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Скригун, Н. П. Методичні основи формування рекламних витрат підприємства / Н. П. Скригун, Л. В. Чорноус // Наукові праці НУХТ. – К.: НУХТ, 2006. – Ч. 1. - № 19. – С. 120. (С. 38–40)

Зібрання