Методичні основи формування рекламних витрат підприємства
Дата
2006
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуто чинники, які впливають на особливості формування рекламних витрат, здійснено оцінку та аналіз методів визначення рекламного бюджету, наведено їх переваги та недоліки.
The paper considers the factors influencing the characteristics of the advertising costs, assessment and analysis of methods for determination of the advertising budget, are their advantages and disadvantages
Опис
Ключові слова
торгова марка, частка ринку, рекламна кампанія, рекламний бюджет, частота рекламних контактів, brand, market share, advertising campaign, advertising budget, the frequency of advertising contacts, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Скригун, Н. П. Методичні основи формування рекламних витрат підприємства / Н. П. Скригун, Л. В. Чорноус // Наукові праці НУХТ. – К.: НУХТ, 2006. – Ч. 1. - № 19. – С. 120. (С. 38–40)