Ціноутворення як основна прерогатива відділу маркетингу
Вантажиться...
Дата
2013
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг, ступінь монополізації попиту, ціноутворення, цінова рівновага, ціна розпродажів, degree of monopolization inquiry, tsinouvorennya, pricing equilibrium price sales, marketing
Бібліографічний опис
Удод, К. В. Ціноутворення як основна прерогатива відділу маркетингу / К. В. Удод, Л. В. Чорноус // Сучасні зручності Веді – 2013 : матеріали IX Міжнародної науково-практичної конференції, Економічні науки. – Прага : «Освіта і наука» залишилися тільки стоячі місця, 2013. – Ч. 7. - С. 30-32.