Ціноутворення як основна прерогатива відділу маркетингу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, ступінь монополізації попиту, ціноутворення, цінова рівновага, ціна розпродажів, degree of monopolization inquiry, tsinouvorennya, pricing equilibrium price sales, marketing

Бібліографічний опис

Удод, К. В. Ціноутворення як основна прерогатива відділу маркетингу / К. В. Удод, Л. В. Чорноус // Сучасні зручності Веді – 2013 : матеріали IX Міжнародної науково-практичної конференції, Економічні науки. – Прага : «Освіта і наука» залишилися тільки стоячі місця, 2013. – Ч. 7. - С. 30-32.