Група студентів як об’єкт та суб’єкт освітньої соціалізації

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Стаття присвячена особливостям вивчення студентської групи як об’єкта та суб’єкта освітньої соціалізації у контексті її взаємодії з педагогом-наставником ВНЗ. Розглянуто основні вітчизняні та світові психологічні моделі групового розвитку. Проаналізовано розвиток групи студентів на основі спільної навчальної діяльності.
The article is devoted to the studying features of student’s group as an object and subject of educational socialization in the context of its co-operating with a teacher-tutor in higher educational institutions. The basic native and world psychological models of group development are considered. Development of student’s group is analysed on the basis of common educational activity.

Опис

Ключові слова

освітня соціалізація, студентська група, наставництво студентів, педагог-наставник, соціалізуюча взаємодія, кафедра гуманітарних дисциплін

Бібліографічний опис

Чугаєва Н. Ю. Група студентів як об’єкт та суб’єкт освітньої соціалізації / Н. Ю. Чугаєва / Проблеми загальної та педагогічної психології: зб. наук. пр.; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; за ред. С. Д. Максименка. - К., 2011. - Т. ХІІІ, Ч. 2. – С. 447–455.

Зібрання