Група студентів як об’єкт та суб’єкт освітньої соціалізації

Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Стаття присвячена особливостям вивчення студентської групи як об’єкта та суб’єкта освітньої соціалізації у контексті її взаємодії з педагогом-наставником ВНЗ. Розглянуто основні вітчизняні та світові психологічні моделі групового розвитку. Проаналізовано розвиток групи студентів на основі спільної навчальної діяльності.
The article is devoted to the studying features of student’s group as an object and subject of educational socialization in the context of its co-operating with a teacher-tutor in higher educational institutions. The basic native and world psychological models of group development are considered. Development of student’s group is analysed on the basis of common educational activity.

Опис

Ключові слова

освітня соціалізація, студентська група, наставництво студентів, педагог-наставник, соціалізуюча взаємодія, кафедра гуманітарних дисциплін

Бібліографічний опис

Чугаєва Н. Ю. Група студентів як об’єкт та суб’єкт освітньої соціалізації / Н. Ю. Чугаєва / Проблеми загальної та педагогічної психології: зб. наук. пр.; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; за ред. С. Д. Максименка. - К., 2011. - Т. ХІІІ, Ч. 2. – С. 447–455.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced