Тактичні прийоми ціноутворення в контексті маркетингових цінових рішень

Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Встановлено основні тактичні прийоми ціноутворення, розглянуто сутність психологічних прийомів встановлення ціни з урахуванням очікувань споживачів, рекомендовано варіанти коригування цін. The basic tactical receptions of pricing are set, essence of psychological receptions of establishment of price is considered taking into account expectations of users, the variants of correction of prices are recommended.

Опис

Ключові слова

ціна, знижка, тактика ціноутворення, психологія ціноутворення, price, discount, tactics of pricing, psychology of pricing, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Скригун, Н. П. Тактичні прийоми ціноутворення в контексті маркетингових цінових рішень / Н. П. Скригун, С. Б. Розумей // Наукові праці НУХТ. – 2011. – № 40. – С. 122–126.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced