DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Статті >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/11316

Название: Тактичні прийоми ціноутворення в контексті маркетингових цінових рішень
Другие названия: Tactical methods of pricing in the context of marketing price decisions
Авторы: Скригун, Наталія Петрівна
Розумей, Світлана Борисівна
Skryhun, Natalya
Rozumey, Svitlana
Ключевые слова: ціна
знижка
тактика ціноутворення
психологія ціноутворення
цена
скидка
тактика ценообразования
психология ценообразования
price
discount
tactics of pricing
psychology of pricing
кафедра маркетингу
Issue Date: 2011
Библиографическое описание: Скригун, Н. П. Тактичні прийоми ціноутворення в контексті маркетингових цінових рішень / Н. П. Скригун, С. Б. Розумей // Наукові праці НУХТ. – 2011. – № 40. – С. 122–126.
Краткий осмотр (реферат): Встановлено основні тактичні прийоми ціноутворення, розглянуто сутність психологічних прийомів встановлення ціни з урахуванням очікувань споживачів, рекомендовано варіанти коригування цін. Установлены основные тактические приемы ценообразования, рассмотрены сущность психологических приемов установления цены с учетом ожиданий потребителей, рекомендуются варианты корректировки цен. The basic tactical receptions of pricing are set, essence of psychological receptions of establishment of price is considered taking into account expectations of users, the variants of correction of prices are recommended.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/11316
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Tactical methods 2011.pdf366,17 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback